Bosch SMI68M05EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMI68M05EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

el1962 14-02-2011
Geschreven voor: Bosch SMI68M05EU

Wat een sof, deze Bosch vaatwasser. Onze vorige was ook een bosch, zeker 13 jaar met grote tevredenheid gebruikt.
De afwas word niet schoon,zelfs niet op het meest intensieve progamma (weg zuinigheid...) lichte plastic dingen worden omver gegooid (gevolg; vol bekertje met afwas sop, dat altijd bij het openen omvalt, m.a.g. natte vaat...)Door het bovenrekje voor bestek, passen de wijnglazen niet, en ook het rooster onderin is te grof, er valt van alles doorheen. In de vorige vaatwasser konden we veel meer vaat kwijt.

Ivar2010 21-01-2010
Geschreven voor: Bosch SMI68M05EU

Prima vaatwasser zeer goed alle programma's geprobeerd en het was resultaat is bij alle programma's prima.
Ook de houten lepels

Berend 1963 24-02-2009
Geschreven voor: Bosch SMI68M05EU

Ik vind deze machine zwaar tegenvallen in vergelijking wat we voorheen hadden die was 14 jaar oud (bauknecht )en de vaat kwam er altijd schoon en droog uit,deze nieuwe dure aanwinst droogt heel slecht in vergelijking met degene die we voorheen hadden en ook houten spatels kun je er beter niet indoen want die zijn er nog neit een keer schoon uitgekomen en hoezo energie zuinig met programmas die 2,5 uur en 2en 20 min .??? Er is een kort programma mogelijk maar dat is voor glas en kopjes maar ja waneer heb je nu alleen dat in de machine (29 min. )
dus al met al noem ik voor dat geld geen sucses.
gr. B.Lokken